Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravý rozum je jenom ten rozum, který zvládne i zlo (v případě potřeby).

1 0
možnosti
IM

Autore, zdravý rozum je skutečně slabý, když si myslíte, že předčasné volby něco vyřeší. Aktuální stav mě také netěší, jen nechápu, proč "demokraté" jenom skučí a nic nedělají. Raději by měli posílit řady nedostatkových zaměstnanců, samozřejmě ne do veřejné sféry. Všem nenávistivcům pak přeji, aby se z toho nepos.... .

2 0
možnosti
PK

Přežil jsem kmotry řízené partaje, přežil jsem vládu účetní skrze předsedu vlády a tajné služby a přežiji i Agrofert. Co bude poté se jeví jako zajímavější...

5 0
možnosti
VS

No, vy byste přežil i okupaciRv

0 2
možnosti
PV

Mě by jen zajímalo, když Bureš vykřikuje na Kalouska, že je zloděj, že už dávno na něj nepodal trestní oznámení, když ví, že byl spáchán zločin tak je to přeci jeho občanskou poviností .

4 0
možnosti
Foto

Já myslím, že naopak. Že tu vládu bude řídit efektivně. Ale uvidíme...

3 5
možnosti
PV

Žádná vláda neexistuje - včerejšken se vláda může klidně přemenovat na generální ředitlství Agrofertu

6 2
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Sleduji intenzivně sport, čtu knihy i všechno možné co má písmena, vnímám politiku, zajímá mě zeměpis, dějiny, dokumentární a naučné filmy, cestování, věda, moderní technologie atd.

Seznam rubrik