Diskuse

Mami, ahoj

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mate pravdu. ztratit rodice je smutna zalezitost. Ztratit vlastni dite jeste horsi, muj syn byl zabit na pracovisti vinou neopatrneho ridice autobusu. Zustali po nem dva sirotci prezalostny smutek a pocit marnosti zivota...

1 0
možnosti

Ano, ztrátou rodiče jako bychom ztratili i kus sebe. Když mi bylo 12 let, zemřel mi otec (v jeho pouhých 46 letech). Obdivuji maminku, jak poté zvládla vše, co na ni bylo naloženo, včetně výchovy plné lásky a porozumění. Byla mi vždy příkladem velice čistého, laskavého, empatického a velmi inteligentního člověka.

Zemřela, když mi bylo 50 let, a s její ztrátou jsem se jen velmi pomalu a těžce vyrovnával. Zůstaly mi na ni ty nejlepší vzpomínky....V

Děkuji za Váš blog. R^Je dobře, když lidé otevřou alespoň občas toto téma - myslím si, že si to naši rodiče plně zaslouží, i když tu s námi už fyzicky nejsou.

2 0
možnosti

Jo, tam zbyde velké prázdno a potom ty hezký vzpomínky spolu se smutkem.

3 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 902x
Sleduji intenzivně sport, čtu knihy i všechno možné co má písmena, vnímám politiku, zajímá mě zeměpis, dějiny, dokumentární a naučné filmy, cestování, věda, moderní technologie atd.

Seznam rubrik